cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Re: Virtual Sleepover :)

uhh I have no idea, I just walked down my street to get better internet ahaha. it likes to play up a lot and my house is in a black spot Smiley Sad

 

yeah i was gonna say... haha. oooo i like purple (2nd fav) as well but my fav is probably blue. when I had braces I loved having the bright pink and turquoise bands. ahhh dogs are soo lovely !! my fav animal is a snow leopard and sea lion Smiley Tongue

Re: Virtual Sleepover :)

The things you must do for internet lol Smiley LOL. Ahh sea lions and snow leopards are gorgeous *Heart eyes*!

Do you want to go to the 1,000,000 thread or one of the other games? 

Re: Virtual Sleepover :)

yeah i sound so desperate ahahaha. they are gorgeous ! yeah sure im happy to go onto some game threads x

Re: Virtual Sleepover :)

@annabethxchase just had to hahah...tenor.gif

 

 

 

Re: Virtual Sleepover :)

Haha I have to go @litgym, parents are Smiley Mad but it's been great hanging out with you! Have a great night! 

Re: Virtual Sleepover :)

aww you too xx hope you have a good sleepHeart

Re: Virtual Sleepover :)

Oww @litgym

*Insert furious pillow fighter reering up to beat you

Highlighted

Re: Virtual Sleepover :)

Is anyone still on sorry if I missed it I was busy and it’s only 8 for me so it’s only just got dark 

Re: Virtual Sleepover :)

Haha all good @Joop12 Smiley Very Happy

Re: Virtual Sleepover :)

@Joop12 haha all good, it was 11:40pm when you posted that sooo a little late for me !