cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

Have you seen those huge jumper blanket things before? They’re really thick and so fluffy and I got one today!!! I’ll be living in that on the drive! Soo good! It’s also got a massive pocket on the front and can fit Eddie 😂

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

No pressure! I’ll just be a bit bored 😛 but I will only have to wait 2 hours before either Jess, Jay, maddy or Andrea are on.. Gina isn’t on tomorrow 😭 that’s so sad!
I’ll wait for you as well tho!

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

@Bananatime04 that sounds great!!

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

@Tiny_leaf Yea and with music I’ll be good for 2 hours 👌🏼
@queenP you alright?

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

Yeah I'm here, I'm just not getting notifications for some reason which is super weird

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

Oh sorry.. I’m nearly asleep
I literally was asleep for like 3 minutes

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

Hahaha that's okay, I am about to head to bed myself. Have a good drive tomorrow and I might check in and say hello tomorrow night Smiley Very Happy 

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

Oops I done it again!
I’m gonna go to sleep right now!
Goodnight @queenP @Tiny_leaf xx thanks for the chat ❤️ I actually feel a lot better than I did when it started! Thx

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

@Bananatime04 the blanket sounds great!!!

Good night, and I'm glad to hear it!! Smiley Happy

Re: TW- what’s holding me back from suicide?

No I need to keep myself up for a little longer!!