cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted

Re: tw: overwhelming flashbacks

yeah ikr love fainting Smiley Wink @annabethxchase

ahhh kesha kesha kesha we do i start hehe currently listening to finding you Heart

 

ill probably just have an early night. struggling a bit and feel psychically unwell Smiley Sad

Re: tw: overwhelming flashbacks

its such a terrible feeling! I fainted a few weeks ago in the shower and I think I was really dehydrated (i'd been crying for ages!!) and i felt terribleee.
ahhh, i love that song!!
Great idea @litgym, hopefully the doctor can give you some answers tomorrow Smiley Happy

Re: tw: overwhelming flashbacks

oh god, the shower ? my friend ive known for 11 years i swear has fainted so many times including the shower and has gotten so many concussions! Smiley Sad @annabethxchase

Re: tw: overwhelming flashbacks

i fell on my butt and bruised it !! Smiley Happy Is your friend ok?? Yeah I also fainted once at school and everyone like stomped on me!

Re: tw: overwhelming flashbacks

yeah she’s gucci hehe Smiley Happy @annabethxchase

im gonna log off soon, ill check in with you tomorrow Heart

Re: tw: overwhelming flashbacks

haha ok night @litgym have a beautiful sleep <3 Smiley Happy

Re: tw: overwhelming flashbacks

Hey @litgym, it also sounds really wonderful that your mum is involved in your safety plan, given how nervous you have been about telling her things about yourself. I really want to say how proud you should be for reaching out to your mum as it is really scary. It is really important that you are honest with how you are feeling though, so I am wondering if there is a way of defining each light more so that it reflects how you feel. Orange could instead be about having thoughts of harming yourself and so needing support and monitoring. Red could then be reserved for going to act on your thoughts or have already done so and so needing to go to emergency/000/etc. This might make it easier for you to express how you feel and allow your mum to understand how you feel more deeply Heart Just some thoughts!

Re: tw: overwhelming flashbacks

im too scared to do that, she confronted me yesterday with all that so i couldn’t just dodge it :/ @Taylor-RO 

 

im so fat it’s horrible. im ugly and have lost more weight in the space of 3 days fuck. my thoughts are strong and my sister is annoying the shit out of me. i wanna die. 

Re: tw: overwhelming flashbacks

Hey @litgym sounds like you're having a hard time Smiley Sad are you okay and can you keep safe? What are some ways you can look after yourself today? I admire how you are supporting others even though you are struggling yourself, it takes incredible strength Heart

Re: tw: overwhelming flashbacks

im really not okay Smiley Sad @Lan-RO

it just makes me so sad that im alive, i don’t want to be here. people keep telling me there’s more to life but i don’t care anymore i wanna die.  im baby sitting my sis and we are playing the wii atm. im meant to be going ice skating with a friend tonight at a ice disco and i haven’t seen anybody for weeks but ergh i don’t wanna socialise. it’s hard pretending that im fine, she also lost her cousin recently to suicide so i can’t really tell her how im feeling